kenangan terindah...........

kenangan terindah...........

Friday, October 29, 2010

Salam mahabbah buat semua...

subhanallah... baru lepas asrama terbuka.... banyak bilik-bilik yang cantik... teruja aku. bilik aku pun tak kurang cantiknya... puas menghias... tapi pakai barang2 yang lama je.... aku gembira sangat hari ni sebab dapat hias bilik ikut citarasa hati sendiri.... kan best kalau kehidupan aku dapat hias dgn cantik dan mendamaikan mcm bilik ni... tetapi aku perlu akur kepada sang pencipta yang mengilhamkan aku kedamaian bagi menghasilkan bilik sebegini...

Tapi diri masih bingung dan buntu... masih menanti jawapannya... bukan aku sengaja... semua kerana terpaksa... aku memohon pada Allah supaya memberi kekuatan kepadaku dan dia untuk menghadapi semua ini dengan tabah... di IPIK... dia sangat istimewa buatku... sangat istimewa.... kenapa? kenapa? aku tak tahu... jangan tya soalan tu.... soalan yang tiada jawapan... hanya Allah yang bisa menjawabnya....

dalam gembira hari ini aku masih lagi bersedih.... sampai bila semua ni akan berakhir.... Ya Allah permudahkanlah kami... kami insan yang sangat lemah.. tersangat lemah... dan hina..... tapi Ya Allah Kau pinjamkan walau sedikit kekuatan Mu... Aku menulis sambil air mata keinsafan dan kemaafan atas kesilapanku mengalir tiada noktah... memang perit untuk ini Ya Allahh... perit sangat.... Hanya Engkau yang tahu hatiku...

tak mampu lagi menulis.... sekian Wallahua'lam salam sayang dari pemudi yang inginkan "solehah"

1 comment:

  1. Salam, Mar..

    Saya suka baca blog kamu ni.. Santai tapi ada isi. Teruslah update selalu, kami nak baca.

    =)

    ReplyDelete